marți, 10 februarie 2015

GÂNDURI DE STUDENT

  1 octombrie

Oficial, de azi înainte începe toamna mea: facultate, licenţă, cercetare şi job. M-am bucurat de ultimele două săptămâni în care nu am mai lucrat nimic, am gătit, am dormit, m-am relaxat, m-am plimbat, m-am distrat.
De azi înainte s-a sfârşit ultima mea vacanţă de studentă. Nu ştiu dacă e neapărat motiv de bucurie sau de tristeţe, simt că ultimul an de facultate va lăsa multe amintiri, dar şi multe goluri. Timpul nu îl poţi da înapoi, orice ar fi.
Roxanne N.Desigur, mai este şi masterul, dar deja la master nu mai sunt cursuri şi seminarii de luni până vineri, nu mai e aceeaşi legătură formată între colegii de grupă. Totul se schimbă, deşi cortina se ridică la fel.
Anul acesta aş merge la cursuri şi la seminarii doar de dragul de a fi alături de colegii cu care mă simt bine. Sau nu aş merge, tot de dragul de a sta cu ei la o cafea. Mi-am dat seama cât de dor mi-a fost de fete şi cât m-am bucurat când am ieşit toate trei la o cafea, după ce nu ne-am văzut o vacanţă întreagă.
Încă nu m-am trezit bine la realitate şi încă nu realizez ce se va întâmpla la anul pe vremea asta. E singurul an în care nu pot anticipa ce va urma. Ştiu doar că de azi încep să trăiesc ultimul meu an de studenţie

Roxana Nasoi

https://www.linkedin.com/in/roxananasoi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu